Asiakaspalvelu

Kysymys 1. Mistä saan palautuslomakkeen


Kirjauduttuasi sisään palautuslomakkeen saa tulostettua Palautuslomake -välilehdestä.
Mikäli käytettävissäsi ei ole tulostinta, soita tai laita asiasta viestiä ja lähetämme sinulle palautuslomakkeen.

Tuotteita ei voi palauttaa ilman palautuslomaketta.

Lähetä paketti osoitteeseen:

Asiakaspalautus
Tuurin Hevospuisto Oy
Holkonkyläntie 71
63610 Tuuri

Tämä palautusosoite on valmiiksi maksettu, joten sinun ei tarvitse maksaa postimaksua palauttaessasi tuotteita. Jätät paketin vain lähimpään postitoimistoon.

Jos tarvitset lisätietoa palautuksista, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kysymys 2. Haluamani tuote on loppunut - tuleeko sitä lisää?


Pyrimme pitämään valikoimamme tuotteita aina saatavilla, mutta jos tuote on syystä tai toisesta väliaikaisesti loppu voit tiedustella asiasta chatin tai sähköpostin kautta.



Kysymys 3. Oletteko vastaanottaneet palautukseni?


Itellalla kestää asiakaspalautuslähetyksillä 2 - 14 vuorokautta, mikä vaikuttaa luonnollisesti palautuksen käsittelyaikaan. Saavuttuaan meille palautukset käsitellään pääsääntöisesti heti, mutta kuitenkin viimeistään viikon sisällä. Tämä edellyttää sitä, että palautuslomake on täytetty oikein.

Mikäli muistit vasta palautuksen lähetettyä unohtaneesi täyttää kaikki lomakkeen kohdat, voit lähettää puuttuvat tiedot sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu(at)tallitukku.fi

Jos tilasit Klarnalla etkä ole vielä maksanut laskua, vähennämme tuotteet laskulta eikä tilinumeroasi tarvitse suotta ilmoittaa.

Kysymys 4. Haluan ottaa yhteyttä Tallitukkuun - miten toimin?


Saat meihin yhteyden seuraavilla toiminnoilla:
  • Verkossa: Sivun alalaidan Live Chat -keskustelussa
  • Facebook: Fanisivullamme facebook.com/Tallitukku
  • Puhelimitse: 045 177 3342
  • Emaililla: asiakaspalvelu@tallitukku.fi
  • Paikan päällä: Tulossa