Palautusoikeus

Palautusoikeus



 Hyvä tietää

Teemme parhaamme jotta tuotteista saisi jo nettisivujen kautta mahdollisimman tarkan käsityksen ja kuvan. Välillä tuote ei kuitenkaan vastaa odotuksia, joten ostoksen voi perua vielä silloinkin, kun tuotteet on jo saanut.

  • Palauttaminen on helppoa

  • Asiakkaan omavastuu palautuskuluista on 4.90 €, mutta kuitenkin valmistusvirheestä tai toimittajasta johtuvista syistä 0 €

  • Palautusaikaa on 30 päivää siitä, kun tuotteet on vastaanotettu

  • Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikunnossa, eli avaamattomia

  • Posti kuljettaa palautusta noin 4-10 päivää, siis hitaammin kuin normaalia postia. Kuitenkin Tallitukku.Fi reagoi palautuksiin heti ne saatuaan.

  • Rahasi saat takaisin viimeistään 7 päivän kuluttua siitä, kun palautuksesi on otettu vastaan



 Toimintaohje


1. Laita tuotteet takaisin alkuperäiseen pakkaukseensa siten kuin ne oli vastaanotettaessa.

2. Laita mukaan saamasi tilausvahvistus sekä palautuslomake, johon kirjoitat tilinumerosi ja palautuksen syyn. Jos olet tilannut Klarnalla voit joko maksaa laskun ja ilmoittaa meille tilinumerosi, tai laittaa laskun palautuksen mukaan, jolloin saat päivitetyn laskun sähköpostiisi palautuksen käsittelyn jälkeen.

3. Vie paketti postiin ja kerro, että tässä olisi asiakaspalautus Tuurin Hevospuisto Oy:lle. Posti ottaa paketin kuljetettavakseen ja laskuttaa siitä Tuurin Hevospuisto Oy:tä, eli sinun ei tarvitse maksaa postimaksuja palautuksista. Osoitetietojen pitäisi löytyä postin tietokoneelta, mutta jos ei, tässä osoite vielä:

Tuurin Hevospuisto Oy (tallitukku.fi)
Holkonkyläntie 43
63610 Tuuri

HUOM! Ota asiakaspalautuksesta kuitti. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan, jolla voit todistaa luovuttaneesi tuotteet postille.

HUOM! Palauttaminen on maksutonta, jos ohjeita on noudatettu. Emme hyvitä palautuskuluja mikäli palauttamiseen ei käytetä Itellan valmiiksi maksettua asiakaspalautusta. Mikäli palautettava tuote on virheellinen (Avattu) ei Tallitukku.Fi ole velvollinen hyvittämään palautusta täydestä hinnasta. Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme osan myyntihinnasta vahingonkorvauksena.