Asiakaspalvelu

Kysymys 1. Hukkasin palautuslomakkeen – mitä nyt?


Kirjauduttuasi sisään palautuslomakkeen saa tulostettua Palautuslomake -välilehdestä.

Tuotteita ei voi palauttaa ilman palautuslomaketta.

Lähetä paketti osoitteeseen:

Asiakaspalautus
Tallitukku
Holkonkyläntie 71
63610 Tuuri

Tämä palautusosoite on valmiiksi maksettu, joten sinun ei tarvitse maksaa postimaksua palauttaessasi tuotteita. Jätät paketin vain lähimpään postitoimistoon.

Jos tarvitset lisätietoa palautuksista, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kysymys 2. Haluamastani tuotteesta on kokoni loppunut - tuleeko sitä lisää?


Täydennämme tuotteita soveltuvin osin, mukäli tehtaalta niitä on saatavana edelleen eikä kyseessä ole poistuva tuote. Kausivärit ovat tuotteita, jotka pääsääntöisesti tulevat kerran varastoon ja niitä myydään kunnes ne loppuu - eikä niitä ole saatavana tehtaalta lisää. Hevosen rehuja pysimme pitämään aina varastossa saatavilla. Välillä kuitenkin rahtikuljetukset viivästyy tai tuoteen menekki arvioidaan väärin jolloin varastotäydennys tapahtuu yleensä 2 viikon kuluessa - yleensä nopeammin..

Voit kuitenkin tilata haluamistasi tuotteista ilmoituksen sähköpostiisi, mikäli tuotetta saapuu taas myyntiin haluamassasi koossa. Kokoilmoituksen voit tilata haluamasi tuotteen tuotesivun alareunassa olevalla toiminnolla.

Kysymys 3. Oletteko vastaanottaneet palautukseni?


Itellalla kestää asiakaspalautuslähetyksillä 2 - 14 vuorokautta, mikä vaikuttaa luonnollisesti palautuksen käsittelyaikaan. Saavuttuaan meille palautukset käsitellään pääsääntöisesti heti, mutta kuitenkin viimeistään viikon sisällä. Tämä edellyttää sitä, että palautuslomake on täytetty oikein.

Mikäli muistit vasta palautuksen lähetettyä unohtaneesi täyttää kaikki lomakkeen kohdat, voit lähettää puuttuvat tiedot yhteydenottolomakkeen avulla.

Jos tilasit Collectorilla etkä ole vielä maksanut laskua, vähennämme tuotteet laskulta eikä tilinumeroasi tarvitse suotta ilmoittaa.

Kysymys 4. Haluan ottaa yhteyttä Tallitukkuun - miten toimin?


Asiakaspalveluun saat yhteyden myös seuraavilla toiminnoilla:
  • Verkossa: Sivun alalaidan Live Chat -keskustelussa
  • Facebook: facebook.com/tallitukku
  • Puhelin: 040 758 0258
  • WhatsApp: 040 758 0258
  • Email: tästä
  • Paikan päällä: Holkonkyläntie 71, 63610, Tuuri