Palautusoikeus

 Mitä ovat palautusehtonne?

Teemme parhaamme, jotta tuotteista saisi jo nettisivujen kautta mahdollisimman tarkan käsityksen ja kuvan. Kootkin menevät yleensä kerralla oikein jos noudattaa kokosuosituksiamme. Välillä tuote ei kuitenkaan vastaa odotuksia, joten ostoksen voi perua vielä silloinkin, kun tuotteet on jo saanut.

  • Palauttaminen on helppoa

  • Asiakkaan omavastuu palautuskuluista on postikulujen osuus, mutta kuitenkin valmistusvirheestä tai toimittajasta johtuvista syistä 0 €

  • Palautusaikaa on 30 päivää siitä, kun tuotteet on vastaanotettu

  • Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikunnossa - Syötävää tuotetta ei voida palauttaa avaamisen jälkeen ellei tuote ole viallinen. Vaatteet ja varusteet: Sovittaa saa - käyttää ei. Palautetussa tuotteessa ei saa olla karvoja tai muita sovittamisen jälkiä. Sovitathan esimerkiksi loimen puhtaan sileän loimen päälle etkä suoraan hevosen karvapeitteelle.

  • Vaihtaaksesi tuotteita ota ensin meihin yhteyttä ja sovi vaihdosta.

  • Posti kuljettaa palautusta noin 4-10 päivää, siis hitaammin kuin normaalia postia. Kuitenkin Tallitukku reagoi palautuksiin heti ne saatuaan.

  • Rahasi saat takaisin viimeistään 7 päivän kuluttua siitä, kun palautuksesi on otettu vastaan



 Toimintaohje


1. Palauta tuotteet takaisin siten kuin ne oli vastaanotettaessa. Käsittele varoen myös tuotepakkausta.

2. Laita mukaan saamasi tilausvahvistus sekä palautuslomake, johon kirjoitat tilinumerosi mikäli olet maksanut tilauksen ja palautuksen syyn. Jos olet tilannut Walleylla voit joko maksaa laskun ja ilmoittaa meille tilinumerosi, tai laittaa laskun palautuksen mukaan, jolloin saat päivitetyn laskun sähköpostiisi palautuksen käsittelyn jälkeen.

3. Vie paketti postiin ja kerro, että tässä olisi asiakaspalautus Natural Chia Oy:lle. Kerro lisäksi palautustunnus 647654. Posti ottaa paketin kuljetettavakseen ja laskuttaa siitä Tallitukkua, eli sinun ei tarvitse maksaa postimaksuja palautuksista.
HUOM! Ota asiakaspalautuksesta kuitti. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan, jolla voit todistaa luovuttaneesi tuotteet postille.

HUOM! Palauttaminen on maksutonta, jos ohjeita on noudatettu. Emme hyvitä palautuskuluja mikäli palauttamiseen ei käytetä Itellan valmiiksi maksettua asiakaspalautusta. Mikäli palautettava tuote on virheellinen (vaurioitunut, käyttöönotettu) ei Tallitukku ole velvollinen hyvittämään palautusta täydestä hinnasta. Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme osan myyntihinnasta vahingonkorvauksena.