ASIAKASPALVELU:


Puhelin: 0407580258

Sähköposti: asiakaspalvelu@tallitukku.fi


Voit jättää myös yhteydenottolomakkeen kautta viestiä!

Jos asiasi ei ole kiireellinen, eikä koske tilauksia tai palautusta, voit laittaa meille Instagramissa viestiä @tallitukku tai Facebookin Messengerissä. 


Pyrimme vastaamaan sähköpostiviestiisi mahdollisimman pian, arkisin 48 tunnin sisällä.

Olemme auki arkisin 11-00-15.00, yhteydenottopyyntöihin vastaamme myös tämän ajan ulkopuolella.


Toimipisteemme osoite:

Holkonkyläntie 71
63610 TUURI



Kurkkaa alta yleisimpiä kysymyksiä:


Kysymys 1. Hukkasin palautuslomakkeen – mitä nyt?


Kirjauduttuasi sisään palautuslomakkeen saa tulostettua Palautuslomake -välilehdestä. Tuotteita ei voi palauttaa ilman palautuslomaketta.
Tämä palautusosoite on valmiiksi maksettu, joten sinun ei tarvitse maksaa postimaksua palauttaessasi tuotteita. Jätät paketin vain lähimpään postitoimistoon ja ilmoitat palautustunnuksemme, jonka löydät palautuslomakkeelta tai kysymällä asiakaspalvelustamme.
Jos tarvitset lisätietoa palautuksista, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kysymys 2. Haluamastani tuotteesta on kokoni loppunut - tuleeko sitä lisää?


Täydennämme tuotteita soveltuvin osin, mikäli tehtaalta niitä on saatavana edelleen eikä kyseessä ole poistuva tuote. Kausivärit ovat tuotteita, jotka pääsääntöisesti tulevat kerran varastoon ja niitä myydään kunnes ne loppuvat - eikä niitä ole saatavana tehtaalta lisää. Hevosen rehuja pyrimme pitämään aina varastossa saatavilla. Välillä kuitenkin rahtikuljetukset viivästyvät tai tuotteen menekki arvioidaan väärin, jolloin varastotäydennys tapahtuu yleensä 2 viikon kuluessa - yleensä nopeammin.

Kysymys 3. Oletteko vastaanottaneet palautukseni?


Postilla kestää asiakaspalautuslähetyksillä 2 - 14 vuorokautta, mikä vaikuttaa luonnollisesti palautuksen käsittelyaikaan. Saavuttuaan meille palautukset käsitellään pääsääntöisesti heti, mutta kuitenkin viimeistään viikon sisällä. Tämä edellyttää sitä, että palautuslomake on täytetty oikein. Mikäli muistit vasta palautuksen lähetettyä unohtaneesi täyttää kaikki lomakkeen kohdat, voit lähettää puuttuvat tiedot yhteydenottolomakkeen avulla.
Jos tilasit Walleylla etkä ole vielä maksanut laskua, vähennämme tuotteet laskulta eikä tilinumeroasi tarvitse suotta ilmoittaa.