MITKÄ OVAT MAKSUVAIHTOEHDOT?

Voit maksaa Walleyn laskulla / -osamaksulla, PayPalilla, Apple Paylla, Google Paylla, MobilePaylla, Pivolla, Siirrolla sekä Paytrailin tai VivaWalletin kautta verkkopankkitunnuksilla. Tarkemmat tiedot maksutavoista löydät täältä.


MITÄ TOIMITUSTAPOJA TALLITUKKU TARJOAA?

Matkahuollon pakettipalvelut, Postipaketin, Postin pakettiautomaatin ja Express-kotiinkuljetuksen sekä rahtipalvelut.


PALJONKO ON TOIMITUSMAKSU?

Toimitusmaksun näet menemällä kassalle, se vaihtelee tuotteiden mukaan.


KUINKA PITKÄ ON TOIMITUSAIKA?

Normaali toimitusaika on 1-3 arkipäivää. 


DO YOU SHIP OUTSIDE FINLAND?

Yes we do. Please choose your location from the top of the page.


MISTÄ VOIN NOUTAA PAKETTINI?

Seurantakoodilla tai saapumisilmoituksella lähimmästä paikkakuntasi postista tai valitsemastasi toimipaikasta. Ota mukaan kuvallinen henkilöllisyystodistus. Pakettiautomaattiin tehty tilaus noudetaan valitsemastasi automaatista, mikäli se ei ole täynnä.


MIKSI TARJOLLA EI OLE MINUN KOKOANI?

Mikäli et löydä haluamaasi tuotetta, on se loppuunmyyty. Pyrimme täydentämään varastoa mahdolisuuksien mukaan. Meillä on usein myös sesonkitavaroita emmekä pääsääntöisesti hanki enää lisää tuotetta, jos se loppuu. Pyrimme kuitenkin, että rehuja olisi aina saatavilla, mutta aina siloin tällöin esimerkiksi rahdissa tapahtuvat viivästykset vievät varastomme nollaan.


MISTÄ TIEDÄN MITÄ KOKOA MINUN TULISI TILATA?

Useimmissa tuotekuvauksissa on ohjeet oikean koon löytämiseen, mutta jos haluat varmistaa koon paikkaansa pitävyyden, voit lähettää asiasta sähköpostia tästä, kysyä neuvoa Online -tuessamme tai soittaa asiakaspalveluumme. Mikäli ilmoitat pituutesi ja painosi, on meidän helpompi neuvoa oikean koon löytämisessä.


VOINKO TULLA NOUTAAN TAI SOVITTAAN TUOTTEITA?

Kyllä voit. Voit etukäteen tehdä tilauksen ja mikäli maksat tilauksen etukäteen voit noutaa sen noutokatoksesta sovittuna aikana. Voit myös tulla varastollemme Tuuriin tai myymälällemme ostoksille kello 9-15 välisenä aikana, mutta kannattaa vielä sopia se etukäteen soittamalla. Paikanpäällä voit maksaa käteisellä ja maksupäätteellä kortilla. Ohjeet perille löydät täältä.


HALUAN MITTOJA TUOTTEISTA?

Mikäli haluat tarkempia mittoja tuotteista, tai koko-opastusta, ota yhteyttä joko live-chatin kautta, soita asiakaspalveluumme tai yhtyedenottolomakkeen kautta.


VOIMASSAOLEVAT KAMPANJAT JA ALENNUKSET

Voimassa olevat kilpailut, kampanjat ja alennuskoodit löydät helpoiten seuraamalla meitä sosiaalisessa mediassa Facebookissa sekä Intagramissa.


MITÄ TAPAHTUU JOS EN NOUDA PAKETTIA?

Pyri ilmoittamaan meille etukäteen mikäli olet kykenemätön noutamaan pakettia. Tämän jälkeen se lähetetään takaisin varastollemme. Noutamattoman postiennakkotilauksen jälkeen sinulle saatetaan asettaa tilauskielto. 


ONKO TUOTTEILLA PALAUTUSOIKEUTTA?

Tuotteilla on etämyyntiä koskevan lain mukainen 30 päivän palautusoikeus siitä, kun olet vastaanottanut tilauksen. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, hintalappujen paikallaan sekä omissa pakkauksissaan. Sovittaa saa, mutta ei käyttää. Palautusoikeus ei koske avattuja rehuja, alusvaatteita, kosmetiikkaa eikä korvakoruja hygieniasyistä. Veloitamme palautuksesta postikulujen osuuden verran.


KUINKA PALAUTAN TILAUKSENI?

Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake huolellisesti. Tämän jälkeen vie paketti postiin ja ilmoita paketin olevan asiakaspalautus Natural Chia Oy:lle. Palautus on sinulle silloin maksuton. Tarkemmat palautusohjeet löydät täältä.


OLEN TILANNUT LASKULLA, MITEN PALAUTUS TOIMII?

Jos palautat koko tilauksen, maksat vain palautusmaksun 4,90€ plus mahdollisen laskutusmaksun. Jos palautat osan tuotteista, voit joko itse vähentää palautettujen tuotteiden arvon laskulta tai odottaa palautuksen käsittelyä jolloin saat uuden, päivitetyn laskun sähköpostiisi. Emme hyvitä rahoja tilille, ellet ole jo kerennyt maksamaan laskua.


VOINKO MUUTTAA LASKUN ERÄPÄIVÄÄ TAI MUUTTAA LASKUN OSAMAKSUKSI?

Eräpäivään ja osamaksuun liittyvissä asioissa suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan Walleyn asiakaspalveluun.


VOINKO PALAUTTAA ALE TUOTTEITA?

Kyllä voit, mikäli ne muuten täyttävät palautusehdot.


KUINKA NOPEASTI SAAN RAHANI TAKAISIN PALAUTUKSESTA?

Palautukset käsitellään pääsääntöisesti heti, mutta kuitenkin viimeistään viikon sisällä siitä, kun palautus saapuu meille. Tämä edellyttää, että palautuksen mukana tulee tilinumero. Muistathan että postilla kestää asiakaspalautuslähetyksillä 2 - 14 vuorokautta.


MIKÄ SUMMA MAKSETAAN TAKAISIN TILILLENI?

Jos palautit koko tilauksen kaikki tuotteet, maksetaan tilausvahvistuksessa näkyvä loppusumma tilillesi. Jos palautit tilauksestasi vain osan, maksetaan takaisin palautettujen tuotteiden arvo vähennettynä toimituskuluilla sekä mahdollisella laskutus/postiennakkolisällä. Alennuskoodilla tehtyjen tilausten kohdalla hyvitämme tuotteiden reaaliarvon.


VOINKO VAIHTAA TUOTTEITA?

Vaihdon voi tehdä ilmoittamalla meille etukäteen mihin tuotteeseen tai kokoon haluat vaihtaa ja varaamme tuotteet sinulle etukäteen. Voit myös laittaa palautuslomakkeen vaihtosarakkeeseen toivomuksen vaihdosta, ja mikäli kokoa löytyy, lähetämme sen sinulle.


OLEN UNOHTANUT KÄYTTÄJÄTUNNUKSEN / SALASANAN - MISTÄ SAAN UUDEN?

Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoitteesi jolla olet rekisteröitynyt. Uuden salasanan saat tilattua painamalla yläreunan "Kirjaudu sisään / Rekisteröidy" -painiketta ja sitten "Salasana unohtunut?" -tekstiä.


VOINKO TILATA PUHELIMITSE TAI SÄHKÖPOSTITSE?

Kyllä voit. Tällöin tosin maksutapana toimivat ainoastaan postiennakko ja lasku.